Web Summit keräsi yhteen 22 000 kävijää Dubliniin,
Irlantiin. Kolmipäiväinen tapahtuma toi yhteen start-upit, sijoittajat, suurimmat teknologiayritykset
ja teknologian parissa työskentelevät. Tapahtuman tärkeydestä kertoo se, että
esim. vuonna 2013 60% Fortune 500 yrityksistä oli paikalla ja vuonna 2014
varmasti enemmän, koska tapahtuman kävimäärä kasvoi yli 10 000 kävijällä. Toisaalta on mielenkiintoista, että vielä 2010
tapahtumassa oli vain 400 kävijää. On siis päivänselvää, että kyseiselle
tapahtumalle on ollut tarvetta. Kaiken kaikkiaan voi sanoa, että tapahtuman
kasvu ei haitannut palvelun tasoa. Ihmisiä oli paljon, mutta liikkuminen
onnistui, jonottamiselta vältyttiin ja ruoka oli hyvää.